Domov

Půlnoční myšlenky


Hezký večer!

Nejlépe se píše v noci. Nebo aspoň pro mě to platí. Když nastane 22. hodina, tak mě přepadá touha něco napsat, ať už je to povídka, článek, nebo dokonce seminárka. 
Nevím čím to je, ale někdy mi to dost rozbije den, protože o tomhle čase bych už nejradši byla pod peřinou a případně koukala film, při kterém bych zaspala. Ale jakmile si lehnu a udělám si pohodlí, tak mi v hlavě začnou vyskakovat nejrůznější myšlenky. Třeba nesmyslné a nikdy neuskutečnitelné rozhovory, články nebo povídky nebo mě zrovna napadne, jak pokračovat s bakalářkou nebo seminárkou. Nebudu lhát, někdy mě to vážně štve. 
Vždycky pak musím - nebo nemusím, ale chci - vstát a všechno si okamžitě zapsat a vždycky u toho pak ztvrdnu ještě tak minimálně do půlnoci i déle.

Nedávno mě napadlo, že bych mohla napsat knížku a začala jsem si dělat poznámky o čem bude. Tohle mi ale nikdy nevyjde. Samozřejmě, ráda bych napsala knihu, která by se nakonec mohla i vydat a byla by možná úspěšná, ale tohle jsou všechno jenom sny. Proč? Sama nevím odpověď, třeba se mi to někdy povede. Momentálně však vždy všechno odložím na druhou kolej, či už kvůli škole, resp. školám, nebo to prostě zapadne někde mezi ostatní papíry a já na to zapomenu. Když to pak objevím, mrzí mě, že jsem zase něco nedokončila. Ale tak to už u mně chodí.

Doma mám desky plné povídek, většinou dokončených, tak na 2-3 stránky a některé rozepsané, ke kterým se možná někdy v budoucnu vrátím (spíš asi ne). 
Psaní se nevzdám. Je to pro mě únik někam, kde můžu být sama sebou nebo můžu být kýmkoliv chci. Tak jako v knihách, do kterých se začtete a sdílíte osud s hlavní postavou, tak v psaní si ten příběh jenom vytvoříte podle sebe, uděláte ze sebe koho chcete.

Někdy určitě dokončím to, co jsem začala a budu na sebe hrdá. Na knihu to pravděpodobně nebude, ale to mi nevadí.
Jen kdyby mě všechno nenapadalo v noci.

A jak to máte vy? Rádi píšete (třeba povídky) nebo spíš čtete?

Komentáře

  1. Já mám ráda obojí :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, někdy je ale těžké si vybrat s čím začít :)

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for your comment!