Domov

Kam se poděla moje inspirace?


Občas se mi stane, že mě postihne momentální ztráta inspirace. Tentokrát jsem se nad tím zamyslela trošku víc a přišla jsem na pár věcí, které mě popravdě znepokojili a naštvali.
Svoji inspiraci, nebo spíše fantazii, jsem začala ztrácet ve chvíli, kdy sem přečetla jednu knihu během dvou let. Ano, dvou, vidíte dobře. To je právě to, co mě naštvalo, protože čtení miluji.

Proč jsem přestala číst?
No to bude nejspíš když se mi začali hromadit knihy do školy a seminárky a různé další úkoly. Nebudu tady říkat, že jsem na čtení neměla čas, protože je to blbost. Spíš bych řekla, že tohle všechno mi přivodilo...Jak to jenom říct...Špatný pocit, když jsem četla "normální" knihy. Vždy mě napadlo, že  mám tolik věcí do školy a kdybych si jenom tak četla, tak by to bylo na úkor všech těch věcí.
Neumím to vysvětlit lépe než, že sem ze čtení měla špatný pocit, že kvůli tomu zanedbávám něco úplně jiného.

A pak sem zjistila, že je to úplná blbost. Proč bych měla mít ze čtení špatný pocit? Cítit se špatně kvůli škole? I když jsem stejně nic nedělala?
Přesně takhle jsem si uvědomila, že jsem si celé ty dva roky něco nalhávala. Vždyť místo poslouchání hudby ve vlaku nebo tramvaji jsem si klidně mohla raději číst, stejně jsem se nikdy dopravních prostředcích neučila.

Kdyby mi to tak došlo o něco dřív. Bez knih moje fantazie upadla a já od té doby nenapsala jedinou povídku.

Teď už jsem se naštěstí tohoto, opravdu špatného, mínění zbavila a začala jsem znovu číst jak doma tak v tramvajích nebo ve vlaku cestou domů. A doufám, že moje fantazie a inspirace se tím pomalu vrátí zpět ke mně.

Ponaučení?
- Neodkládejte bokem něco, co vás baví a naplňuje kvůli zbytečným věcem, myšlenkám a zlým pocitům. 

Komentáře

  1. Super článek. Ponaučení naprosto pravdivé :-).
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, čtení bych se nedokázala vzdát.. Ale měla jsem pár krizí, třeba za měsíc jsem přečetla jenom jednu knihu a to už pro mě byla dost velká krize :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já momentálně čtu jenom skripta, tak nevím jestli se to počítá :D

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for your comment!