Barvy podzimu


Podzim je opravdu nádherné období. Já ho miluji zejména kvůli své barevnosti. Co se týče nižších teplot, no, to už není to, co bych měla ráda. A taky to zkracování dnů, vstávám za tmy a vracím se za tmy. Co z toho dne pak máme, ne? A o posunu času ani nemluvím.
Když ale pomineme všechny tyhle negativa, tak je podzim jedno z nejhezčích období a já jsem ráda, že žiji v oblasti, kde si můžeme užít všechny roční doby. 
Podzim je ideální čas na to začíst se do nové knihy a zalézt pod deku s dobrým čajem. Vůbec tohle je pro mě to pravé čajové období, jelikož kafe nepiju. Je skvělý pocit, když můžete zalézt někam do tepla s hrnkem čaje, nebo kakaa, a číst si. Ideálně někde na chalupě u lesa, hezky v klidu a tichu, jen za zvuků stromů a ptáků. 

Vybrala jsem pár, skutečně jen pár, fotek z mé podzimní sbírky. Všechno jsou fotky z venku, protože se mi ta barevnost jednoduše líbí. A doufám, že vám se budou fotky líbit. Teď už jen vzít hrnek čaje, kafe nebo čehokoliv, zabalit se do deky a číst nebo dohánět seriály.











Komentáře