Domov

Letné knižné plány a ja


Áno, áno. Nie som práve pravideľným blogerom - ani by som sa za blogera veľmi neoznačovala. Nebudem sa vyhovaráť na málo času, pretože čas by som si aj našla, len nejako nemám vôbec náladu na písanie článkov, keď prídem o 20:00 domov. Ale to bokom.

Ako sa máte? Čo všetko ste stihli prečítať? A čo sa chystáte čítať cez leto? 
Ja som úspešne doskúškovala už asi pred mesiacom a bola som chvíľu doma. Samozrejme som sa hneď pustila do čítania a prečítala pár kníh - napríklad posledný diel Sirotčinca slečny Peregrinovej, Zberateľa kostí alebo Anjeli a démoni - takže sa dočkáte aj nejakej tej recenzie. Pár kníh som aj nakúpila, neplánovane samozrejme.
Čo sa týka  čítania na leto, mám už pár kníh prichystaných, ktoré si beriem so sebou na Slovensko - Svetlo, ktoré nevidíme, Panenka či nejaký ten Murakami - a ďalšie, ktoré budem ešte objednávať, ale stále sa rozhodujem, čo všetko mám objednať. Mám navyberaných asi 20 kníh, ale všetky ich samozrejme kupovať nebudem, aspoň nie naraz. Nejaké tie novinky, ale aj nejaké staršie knihy. Plus máme konečne dokončenú knižnicu doma u rodičov a tá je plná kníh po babke a takých tých starých klasík, a ďalšia babka mi zase dovolila si navyberať knihy z jej knižnice - milujem sa prehrabovať v starých knihách, čo je paradox, lebo do antikvariátov zase tak veľa nechodím, teda skorej vôbec tam nechodím. No a samozrejme nie som bezodný mešec a som si istá, že peniaze sa mi cez leto ešte zídu, aj keď neplánujem tento rok nijakú veľkú zahraničnú dovolenku. 


Každopádne, budem sa snažiť trošku svoje prispievanie na blog cez leto oživiť. Mám zapísaných pár nápadov na články, ktoré by som rada napísala, a tiež by som chcela niečo napísať o čitateľskej výzve, ktorú som spomínala ešte v článku začiatkom roku a doteraz sa k tomu nedokopala - asi to bude tým, že to nejako svedomite neplním, len jednoducho čítam, čo mi príde na chuť a občas to splní nejakú z podmienok. 
Tiež by som chcela trošku pomeniť design - nie som veľmi tvorca webov, takže nič prevratného nečakajte.

Samozrejme sa budem snažiť aj viacej venovať FB stránke blogu, ktorú tiež bohužiaľ trochu zanedbávam - nie, nemohla by som byť online markeťákom, pravdepodobne, no, možno áno, keby to bola práca.

Cez leto mám teda v pláne prečítať čo najviac budem môcť - a do toho napísať aspoň polku diplomovky - a oddychovať a relaxovať a jesť a relaxovať.

Čo chystáte na leto vy? Nejaká dovolenka či čitateľské leto? Aké knihy si so sebou beriete do kufra?

Komentáře